Membres del patronat

Els estatuts resen que el patronat ha d’estar integrat per un mínim de tres i un màxim d’onze membres. La Fundació està adscrita a la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports i sota el seu Protectorat.
Els membres del patronat són:

• Jaime Bauzá Mayol, conseller de Turisme, Cultura i Esports, (president)
• Lluis Apezteguia Ripoll, alcalde de Deià (vicepresident)
• William Graves, marmessor literari de Robert Graves i en representació de la família Graves (vocal)
• Antonia Roca Bellinfante, consellera de Cultura i Patrimoni, com a titular i Guillem Ginard Sala director insular de Cultura com a suplent (vocals en representació del Consell Insular de Mallorca)
• Ricarda Margarita Vicens Schluhe, directora general de Cultura (vocal en representació de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports)
• María Isabel Sáez Sastre, secretària general de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports (vocal en representació de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports)
• Pedro Vidal Monserrat, secretari autonòmic de Cultura i Esports, (vocal en representació de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports)
• Catalina Ferrando Ballester, cap del Departament de Cultura (vocal en representació de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports)
• Andreu Vidal de l’Església, cap del Servei de Cultura (vocal en representació de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports)
• Eduard Moyà Antón, membre adherit (vocal).
Els primers tres a la llista són Membres Fundadors

Funcionament

El màxim representant de la Fundació Robert Graves n’és el president, el conseller de Turisme, Cultura i Esports del Govern de les Illes Balears.

William Graves, membre fundador, va ser nomenat pel Patronat “director no remunerat”. S’ocupa del dia a dia de la Fundació Robert Graves i de la Casa de Robert Graves.

Per flexibilitzar l’organització s’ha constituït un Comitè Executiu que es reuneix cada mes i mig per parlar dels detalls del funcionament, de plans que cal desenvolupar per augmentar tant la visibilitat de la Casa com les activitats de la fundació en si. Les recomanacions del Comitè se sotmeten a votació a les reunions del Patronat.

Els membres d’aquest Comitè Executiu són:
• Lluís Apezteguia Ripoll, alcalde de Deià, vicepresident de la Fundació pel seu càrrec de slcalde de Deià, i tresorer
• Ricarda Margarita Vicens Schluhe, directora general de Cultura
• William Graves, director de la Fundació Robert Graves

La secretària del Patronat de la Fundació Robert Graves és Sra. Francisca Llull Amer

La fundació se serveix dels serveis comptables i administratius de Llop Assessors.

Fundació Robert Graves
Carretera Deià a Sóller s/n.
07079 Deià – Illes Balears – España
Tel. / Fax: +34 971 636 185